December 25, 2016

KURUNG MODEN TULIP

                                                                                      
Assalamualaikum dan salam sayang semua! Moga sihat sejahtera semua! N3 kali ini madam nak share kurung moden tulip! Sekarang kurung moden tulip ni sedang trending! Ini antara kurug moden tulip yang madam berkesempatan ambil gambar. dan kebetulan ini first time madam buat jahit tepi halus sendiri.Madam baru beli mesin jahit tepi halus,mesin jenama JELITA! sungguh berpuas hati! Ok jom la kita cuci mata tengok gambar yg sempat madam ambil dan kongsikan.



  
                                                                                                                                                                                                                                                   

Kurung moden tulip ini berpasang dengan kain batik serawak.Kain batik serawak ini pun sedang trendingkan!



Leher baju ini madam buat leher bulat paiping dari kain yang sama dgn baju.






Okeyyyyyy....nampaknya setakat ini saja dapat madam kongsikan ya.Nak tak madam share pola buat kurung moden tulip ni? Jika nak nnti madam share ok!Hingga jumpa lagi,salam sayang dan salam satu Malaysia!Senyum selalu hingaa jumpa lagi daaaaaaaaaaaa!!!

3 comments:

  1. Salam.madam. saya berminat nak join kelas menjahit. Boleh ke jika saya nk belajar time lunch sahaja. Sebab saya bekerja, dia area pekeliling. So boleh saya ke kelas madam pada lunch time. Tq madam

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam. Zura lunch time berapa jam? Jika sejam je rasanya zura akan stress n kelamkabut. Waktu lunch jln jem selalu nya. Sy ok jika zura rasa ok.

    ReplyDelete
  3. Assalam madam..boleh x share pola kurung tulip ni..tq

    ReplyDelete