June 09, 2013

AZRA FESYEN. DI IKTIRAF PUSAT BERTAULIAH SLDN

Assalamualaikum n salam sayang buat semua pembaca blog madam.   Syukur,alhamdulillah!!! Madam ingin kongsikan rasa gembira madam bersama semua pembaca dan pengikut setia blog madam. Untuk pengetahuan semua, kelas jahitan madam telah di iktiraf sebagai pusat bertauliah oleh SLDN utk SKM tahap 1 dan tahap 2. Untuk yang nak belajar krusus pendek dan belajar dari asas pun ada di AZRA FESYEN. Dan yang istimewa nya, semua pelajar yang belajar di AZRA FESYEN di ajar sepenuhnya oleh madam sendiri. Semua pelajar di AZRA FESYEN mendapat bimbingan sepenuhnya dari madam. Sepanjang proses pembelajaran madam akan berkongsi ilmu dan tips tentang dunia jahitan termasuk rahsia mengenali dan mengendalikan mesin jahit masing2.Selogan madam, TIADA RAHSIA DLM MENCARI ILMU MENJAHIT DGN MADAM!.....Jika di blog  dgn senang hati madam berkongsi ilmu jahitan madam, cuba bayangkan jika anda datang sendiri belajar dengan madam di AZRA FESYEN berapa banyak ilmu, tips dan perkongsian yg boleh di perolehi. Dan madam akan bantu jika ada student madam yg nk mula bisnes on9 atau buka kedai. Sebab memang dah ada yg berjaya bawah bimbingan madam.

Ok lah, di bawah ini madam nak tayang kan sijil dan sticker yang madam dapat dari pihak JPK (JABATAN PEMBANGUNAN KEMAHIRAN) melalui SLDN (SISTEM LATIHAN DUAL NASIONAL).Jommmmmmmm tengokkk







         





Dengan rasa gembira madam telah lekatkan sticker yang menunjukkan AZRA FESYEN telah menjadi PUSAT BERTAULIAH! ....ok, sesiapa yang berminat nak belajar menjahit dengan madam, dengan senang hati madam alu-alukan kedatangan anda. Sepanjang tahun ini kelas jahitan madam di jalankan. Sesiapa yang ingin menjahit pakaian raya sendiri elok mula kelas secepat mungkin. 

Nampaknya setakat ini N3 kali ini. Hingga jumpa lagi madam nak pesan jgn lupa senyum selalu dan salam satu Malaysia! Daaaaaaaa. .....

3 comments:

  1. tahniah kepada madam :) kalau nak belajar menjahit ngan madam...ada tak pakej2 dier? nak tambah ilmu pengetahuan nie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Rafi Don Cha. Apa yg Rafi nk mahir kn diri. Jika kurung moden, boleh dtg belajar kurung moden dgn madam. Kebaya ker or kurung moden fesyen. Jika sudah ada basic senang la.

      Delete
    2. madam, sy berminat nak belajar menjahit baju kurung..basic.... mcmana ye madam nk cntact? lokasi madam ?

      Delete