February 09, 2014

KEMEJA LELAKI 2

Assalamualaikum!Salam kasih sayang buat semua.Moga semua sihat ,bahagia n di rahmati ALLAH selalu hendaknya!amin!Madam ingin ambil kesempatan di sini dan di N3 kali ini utk merayu,ada kesudian pd pembaca blog madam utk mendoakan kesembuhan buat ank saudara madam bernama Husnani Wati Hussin.Ank saudara madam sedang koma di HKL.Sehingga saat madam menaip N3 ini,sudah 8hr Nani tidak sedarkn diri.Moga pembaca blog ini sudi sedekahkan Al-Fatihah buat Nani.Dan madam dahului dgn jutaan terima kasih dan amin atas doa pd yg sudi.

N3 kali ini madam nk share gambar2 baju kemeja yg di tempah di kedai madam.Sebenarnya bnyak, tp yg ni jer madam sempat snap!Utk gambar yg  mula di bawah ni,sepasang baju batik suami isteri.Mereka berkerja dlm satu pejabat so corak batiknya sama hanya warnanya jer sedikit berbeza.Jom la tengok ya....




Inilah,baju sepasang batik yg di tempah oleh pasangan suami isteri yg berkerja di satu pejabat.

















































Hm hm hm hm.....bunyi apa tu?hehehehe....sebenarnya mood madam saat ni kelaut sungguh!sbb tu tak banyak komen dr madam.Madam minta maaf ya.Madam dok teringat pada ank buah madam yg sedang bertarung nyawa di ICU HKL.Spt tak percaya madam melihatnya sbb berlaku dlm keadaan yg tak di sangka.Sbb sebelum dia tak sedarkn diri dia elok jer mkn goreng pisang n minum air soya!Mak dia gi mandi n bila keluar bilik air tengok dia muntah atas katil n tertangkup.Segera maknya call madam yg masa tu masih di Azra Fesyen(rumahnya dgn kedai madam dlm satu blok) dan masa tu madam sedang bersiap nk solat maghrib.Bergegas madam kerumahnya tp masatu dia dh tak sedar!Segera kami kejarkn ke klinik berdekatan n doktor suh terus ke HKL bahagian kecemasan.Sehingga hari ni masih tak sedar....Nani,moga dgn keajaiban ALLAH,nani sembuh semula!amin.Kasih sayang Mak njang sentiasa bersama Nani.Moga Nani dengar setiap kali Mak Njang bisikkan kalimah keramat lg suci ke telinga Nani.Amin!

Pembaca blog madam,nampaknya sehingga di sini pertemuan kita buat kali ini.Madam minta maaf jika ada yg kurang di N3 kali ini.Hingga jumpa lg....jgn lupa senyum selalu(senyum itu sedekah n boleh hilangkan stress)Salam syng n salam satu Malaysia!Daaaaa

1 comment:

  1. Assalamualaikum

    Moga madam dan keluarga sentiasa dalam rahmat Allah.

    Saya baru je berjinak2 untuk menjahit bila jubah anak2(kembar) banyak hilang semasa di asrama. Harga jubah sekrg ini mahal. Diorang pun bangga walaupun jubah tu sebenarnya senget bengget lah jugak sikit sikit...hehe

    Terima kasih kerana menyediakan tutorial yg baik. Hanya Allah yang dapat membalas kebaikan yang diberikan oleh madam.

    Berkenaan anak saudara madam, moga Allah memberi ketabahan kepada madam dan keluarga.

    ReplyDelete