March 21, 2017

HASIL SULAMAN DI AZRA FESYEN

Bismillah.Assalamualaikum dan salam sayang semua.Kali ni madam hanya nak kongsi gamabar2 sulaman hasil dari madam di AZRA FESYEN.So untuk N3 kali ini tiada cerita apa-apa ya. Hanya gambar2 untuk tatapan semua.




Ini hasil sulaman Khufi dari madam.Kalimah Allah dan Muhammad.Sulaman bersaiz A4.



Sulaman ini madam gantung di pintu kelas jahitan madam.Jika anda ingin kelainan utk apa2 saja yg ingin ada cuba dlm bentuk sulaman ,boleh hubungi madam dan bincangkan.






Jika ingin menghadiahkan kpd kwn yg baru berpindah rumah atau utk kegunaan sendiri ,contoh gantung dlm bilik solat atau ruang tamu boleh saja.


                            Sulaman utk shawl,Mengunakan kain chiffon.Kena betul2 tegang kain bila di pasang ke hoop/ram.



Ini juga sulaman utk shawl.Desing yg berlainan.













                       Lagi sulaman atas kain chiffon utk shawl.



Ini pula sulaman atas kain felt.
       Sulaman ini di gantung pada pintu. Utk kelihatan kelainan dan ianya tiada jual di kedai kerana untuk miliki sesuatu yang berlainan seperti ini anda perlu menempah!Jom tempah di AZRA FESYEN!


Dah ada TARIK tentu ada TOLAK pulak kan!




Yang ini pulak ialah Sulaman name tag.Mungkin sekolah ank anda lambat menyiapkan tempahan name tag yg anda tempah pd awal tahun.Jd tempah lah dgn AZRA FESYEN,in sha Allah siap dlm 2-3 hari saja.Tempahan urgent juga madam terima.




Name tag bukan saja boleh di letak/jahit pada baju saja.Boleh juga di letak/jahit pada bag sekolah @ apa saja bag.Pd yg hantar ank ke rumah pengasuh elok juga jahit nama pd towel,pakaian dan lain2 lagi.




Ini pula sulaman pd bag jeans. Kebetulan ank perempuan madam memang pembuat bag2 dari jeans. customers minta sulam pelbagai desing di atas bag yang mereka tempah.




Yang ini pulak sulaman yang madam buat atas kain dan tampal/patch.Gambar Elsa tu madam sulam dulu atas kain dan kemudian tampal pada gaun kanak2.






Yang ini pulak sulaman biku dengan bunga mewah!Madam buat sulaman ini atas skirt kanak2. Cun kan!



Ini.....sulaman biku juga . madam buat di hujung tangan dan bawah baju kurung.



Ini sulaman juga pada hujung tangan dan bawah baju.Nama desing sulaman ini ialah jejari hantu! bukan ini saja desingnya. Ada pelbagai lg!


Mmmmm dah sampai ke penghujung. Pada yang berminat untuk menempah boleh hubungi madam di 012-9757909.

Hingga jumpa lagi,salam 1 Malaysia dan senyum selaluuuu!Daaaaaaaaaaaaaaa!




No comments:

Post a Comment